Najważniejsze rozwoje w Chiptuning są w w jego oprogramowaniu! Dokładnie tutaj eksperci działu rozwoju CPA Chiptuning, nie pozostawiają nic dla przypadku.
W ramach naszej profesjonalnej pracy w zakresie rozwoju produktów CPA, przeprowadzamy liczne testy na naszym własnym Dyno. Tutaj, oprogramowanie jest optymalnie dostosowane do samochodu.
W testach doświadczenia jazdy, oprogramowanie jest dostosowane do rzeczywistych warunków drogowych. W tej wersji testów i wielu sytuacji podczas jazdy są testowane i sprawdzane, takie jak przyspieszenie, zmiany biegów, jazdy po mieście, jazdy w korkach, jazdy na autostradzie, testy dalekobieżnych, itp.
Szczególną uwagę w rozwoju produktu stosuje się poprzez badania długoterminowe. Długoterminowe testy dostarczają informacje na temat długoterminowej kompatybilności PowerBox z silnikiem, stanem rozwoju oprogramowania i jakością sprzętu w rzeczywistych warunkach pracy.
Różne typy silników wymagają różnych rozwiązań optymalizacyjnych.
Jako jeden z czołowych dostawców w naszej branży dążymy do zdobycia wiodącej pozycji w dziedzinie technologii i już dziś oferujemy nowe technologie cyfrowe, takie jak:
Ciśnienie turbo i związana z nim ilość powietrza doładowującego to decydujące parametry dla zwiększenia osiągów silników turbo.
Przetwarzanie sygnału wałka rozrządu ma zasadnicze znaczenie dla wysokiej jakości strojenia oprogramowania w silnikach o wysokich osiągach i wydajności.
Ciśnienie wtrysku jest optymalizowane przez ilość wtryskiwania lub czas wtrysku i zmieniane tych wartości w korelacji z innymi parametrami.
Ta innowacyjna technologia pozwala PowerBox przetwarzać i optymalizować sygnały analogowe lub cyfrowe.
Objętość wtrysku musi być regulowana niezawodnie i precyzyjnie w celu optymalizacji wydajności.
Chiptuning w silnikach benzynowych
Wzrost mocy i wydajności do 31%
Wybierz samochódZ CPA Chiptuning, zawsze otrzymujesz oprogramowanie, które jest dokładnie dopasowane do silnika samochodu. Ponowne ustawianie nie jest zatem już konieczne. Dzięki temu możliwe jest lepsze wykorzystanie rezerw mocy silnika bez ograniczania długowieczności silnika. Cyfrowa optymalizacja mapy tuningowej, optymalizuje dostrajanie danych w czasie rzeczywistym.
Otwórz maskę.
Zdejmij pokrywę silnika. W większości przypadków pokrywa jest na przyciskach i może być łatwo usunięta przez pociągnięcie.
Znajdź złącze na pojeździe. Nie możesz znaleźć?: Prześlij nam zdjęcie komory silnika na info@cpachip.pl i podaj nam swój numer zamówienia.
Odłącz oryginalną wtyczkę i podłącz dostarczony zestaw przewodów CPA do dwóch oryginalnych wtyczek. Upewnij się , że wtyczka jest ciasna.
Połącz PowerBox CPA z odpowiednią wtyczką (wtyczka CPA) na zestawie przewodów.
Podłącz PowerBox i zestaw przewodów do odpowiedniego miejsca za pomocą opasek kablowych (z dala od źródeł ciepła i ruchomych części).
To, co jest jeszcze dziś definiowane jako Chiptuning, technika CPA od dawna rozwija się z "prostego" tuningu. Ale wymaga to raczej złożonych algorytmów, których oprogramowanie jest opracowywane przez inżynierów i połączone z własnym know-how, zastosowanym w naszych produktach, co skutkuje dostosowanym wzrostem mocy dla Twojego samochodu.
Skupiamy się na harmonii między sprzętem a oprogramowaniem dla samochodu. Dlatego Ty jako klient możesz mieć pewność że uzyskujesz możliwie najlepszy wzrost wydajności z CPA Chiptuning.
W nowoczesnych, turbo silnikach benzynowych elektroniczne i elektroniczne sterowanie silnikiem odgrywa coraz ważniejszą rolę.
Moduł sterujący silnikiem przetwarza dane z wielu czujników i w ten sposób oblicza, na przykład wymaganą ilość wtrysku, wymagane ciśnienie doładowania, żądany czas zapłonu itp.
W ten sposób dane są odczytywane i przetwarzane przez liczne czujniki.
Aby osiągnąć optymalizację mocy i zużycia, parametry te muszą być zoptymalizowane. CPA opiera się na specjalnie opracowanym oprogramowaniu specyficznym dla silnika, które zapewnia późniejszą zmianę fabrycznych parametrów sterujących. Dzięki optymalizacji danych silnika, moc jest zauważalnie zwiększona i zmniejsza się zużycie.
Rezultatem precyzyjnie dostrojonymi i zoptymalizowanymi parametrami jest zauważalny wzrost mocy i wydajności. Wszystkie odpowiednie dane silnika są rejestrowane, sprawdzane i optymalizowane w czasie rzeczywistym-ale tylko wtedy, gdy kierowca również potrzebuje wiecej mocy.
nawet podczas zwiększania mocy, wszystkie funkcje ochrony i sterowania jednostki sterowej pozostają aktywne.
W nowoczesnych, turbo silnikach benzynowych elektroniczne i elektroniczne sterowanie silnikiem odgrywa coraz ważniejszą rolę.
Moduł sterujący silnikiem przetwarza dane z wielu czujników i w ten sposób oblicza, na przykład wymaganą ilość wtrysku, wymagane ciśnienie doładowania, żądany czas zapłonu itp.
W ten sposób dane są odczytywane i przetwarzane przez liczne czujniki.
Aby osiągnąć optymalizację mocy i zużycia, parametry te muszą być zoptymalizowane. CPA opiera się na specjalnie opracowanym oprogramowaniu specyficznym dla silnika, które zapewnia późniejszą zmianę fabrycznych parametrów sterujących. Dzięki optymalizacji danych silnika, moc jest zauważalnie zwiększona i zmniejsza się zużycie.
Rezultatem precyzyjnie dostrojonymi i zoptymalizowanymi parametrami jest zauważalny wzrost mocy i wydajności. Wszystkie odpowiednie dane silnika są rejestrowane, sprawdzane i optymalizowane w czasie rzeczywistym-ale tylko wtedy, gdy kierowca również potrzebuje wiecej mocy.
nawet podczas zwiększania mocy, wszystkie funkcje ochrony i sterowania jednostki sterowej pozostają aktywne.
Chiptuning silnika turbo dieselNowoczesne silniki wysokoprężne Turbo zostały już od wielu lat, elektronicznie monitorowane i kontrolowane przez jednostkę sterowaną silnikiem. Sterownik wykrywa niezliczone wartości, takie jak ilość wtrysku, czas wtrysku, ciśnienie doładowania, prędkość itp. Dane te są uwzględniane w kontroli i monitorowaniu silnika.
Moduł strojenia CPA zbiera wszystkie istotne dane bezpośrednio do czujników silnika i odczytuje informacje na temat ilości wtrysku, czasu wtrysku, doładowania ciśnienia, prędkości itp. Parametry są optymalizowane w czasie rzeczywistym w ułamkach sekundy przez opracowane przez nas oprogramowanie do optymalizacji map i przekazywane do zespołu sterującego silnika. To nowe wartości z danymi naszego modułu strojenia i jednocześnie dostosowuje pozostałe mapy silnika. W rezultacie jednostka sterująca producenta zachowuje kontrolę nad silnikiem przez cały czas, co oznacza, że systemy bezpieczeństwa i ochrony pozostają aktywne.
Dodatkową moc silnika osiąga się dzięki ukierunkowanej optymalizacji sygnałów silnika w czasie rzeczywistym. Sprawność i wydajność silnika są zauważalnie zwiększone przez nasz moduł sterujący optymalizacją.
Procesor | |
Rozmiar rdzenia | bit |
Charakterystyczna Optymalizacja mapy | mln |
Regulowana moc | |
System bezpieczeństwa silnika | |
Obudowa | |
Wymiary |