Zespół zarządzający i rozwojowy w CPA Chiptuning może spojrzeć wstecz na ponad 40 lat doświadczenia wyścigowego w sporcie motorowym. Obejmowały one formułę 2 (EC), wyścigi mistrzostw świata w wyścigach motocyklowych, wyścigi gokartów, Supermoto i ostatnio krajową klasę Superbike.
W naszych PowerBoxes znajdziesz tylko szybkie i wysokiej jakości procesory. Najlepsze modele naszych procesorów pracują w nanosekundowych zakresach, dzięki czemu mogą zapewnić szybką optymalizację charakterystyk pracy silnika. Wysoka prędkość podkreśla nasze zaangażowanie w przywództwie technologicznym!
Twój PowerBox zostanie dostarczony ze specjalnym oprogramowaniem dla Twojego samochodu. Oprogramowanie jest w domyślnym ustawieniu po dostarczeniu, które można dostosować w dowolnym momencie, zgodnie z Twoimi życzeniami i wymaganiami.
Kupując PowerBox Ultra, otrzymujesz roczną gwarancję na silnik
Bezpieczne na drodze, a teraz z bezpłatną gwarancją silnika, w tym turbosprężarkę!
Gwarancja na silnik nie obejmuje odliczeniu do maksymalnie €5,000
Gwarancja na silnik jest udzielana bezpośrednio przez CPA Chiptuning GmbH (bez strony trzeciej) dowiedz się więcej
Z CPA Chiptuning, zawsze otrzymujesz oprogramowanie, które jest dokładnie dopasowane do silnika samochodu. Ponowne ustawianie nie jest zatem już konieczne. Dzięki temu możliwe jest lepsze wykorzystanie rezerw mocy silnika bez ograniczania długowieczności silnika. Cyfrowa optymalizacja mapy tuningowej, optymalizuje dostrajanie danych w czasie rzeczywistym.
Otwórz maskę.
Zdejmij pokrywę silnika. W większości przypadków pokrywa jest na przyciskach i może być łatwo usunięta przez pociągnięcie.
Znajdź złącze na pojeździe. Nie możesz znaleźć?: Prześlij nam zdjęcie komory silnika na info@cpachip.pl i podaj nam swój numer zamówienia.
Odłącz oryginalną wtyczkę i podłącz dostarczony zestaw przewodów CPA do dwóch oryginalnych wtyczek. Upewnij się , że wtyczka jest ciasna.
Połącz PowerBox CPA z odpowiednią wtyczką (wtyczka CPA) na zestawie przewodów.
Podłącz PowerBox i zestaw przewodów do odpowiedniego miejsca za pomocą opasek kablowych (z dala od źródeł ciepła i ruchomych części).
To, co jest jeszcze dziś definiowane jako Chiptuning, technika CPA od dawna rozwija się z "prostego" tuningu. Ale wymaga to raczej złożonych algorytmów, których oprogramowanie jest opracowywane przez inżynierów i połączone z własnym know-how, zastosowanym w naszych produktach, co skutkuje dostosowanym wzrostem mocy dla Twojego samochodu.
Skupiamy się na harmonii między sprzętem a oprogramowaniem dla samochodu. Dlatego Ty jako klient możesz mieć pewność że uzyskujesz możliwie najlepszy wzrost wydajności z CPA Chiptuning.
W nowoczesnych, turbo silnikach benzynowych elektroniczne i elektroniczne sterowanie silnikiem odgrywa coraz ważniejszą rolę.
Moduł sterujący silnikiem przetwarza dane z wielu czujników i w ten sposób oblicza, na przykład wymaganą ilość wtrysku, wymagane ciśnienie doładowania, żądany czas zapłonu itp.
W ten sposób dane są odczytywane i przetwarzane przez liczne czujniki.
Aby osiągnąć optymalizację mocy i zużycia, parametry te muszą być zoptymalizowane. CPA opiera się na specjalnie opracowanym oprogramowaniu specyficznym dla silnika, które zapewnia późniejszą zmianę fabrycznych parametrów sterujących. Dzięki optymalizacji danych silnika, moc jest zauważalnie zwiększona i zmniejsza się zużycie.
Rezultatem precyzyjnie dostrojonymi i zoptymalizowanymi parametrami jest zauważalny wzrost mocy i wydajności. Wszystkie odpowiednie dane silnika są rejestrowane, sprawdzane i optymalizowane w czasie rzeczywistym-ale tylko wtedy, gdy kierowca również potrzebuje wiecej mocy.
nawet podczas zwiększania mocy, wszystkie funkcje ochrony i sterowania jednostki sterowej pozostają aktywne.
W nowoczesnych, turbo silnikach benzynowych elektroniczne i elektroniczne sterowanie silnikiem odgrywa coraz ważniejszą rolę.
Moduł sterujący silnikiem przetwarza dane z wielu czujników i w ten sposób oblicza, na przykład wymaganą ilość wtrysku, wymagane ciśnienie doładowania, żądany czas zapłonu itp.
W ten sposób dane są odczytywane i przetwarzane przez liczne czujniki.
Aby osiągnąć optymalizację mocy i zużycia, parametry te muszą być zoptymalizowane. CPA opiera się na specjalnie opracowanym oprogramowaniu specyficznym dla silnika, które zapewnia późniejszą zmianę fabrycznych parametrów sterujących. Dzięki optymalizacji danych silnika, moc jest zauważalnie zwiększona i zmniejsza się zużycie.
Rezultatem precyzyjnie dostrojonymi i zoptymalizowanymi parametrami jest zauważalny wzrost mocy i wydajności. Wszystkie odpowiednie dane silnika są rejestrowane, sprawdzane i optymalizowane w czasie rzeczywistym-ale tylko wtedy, gdy kierowca również potrzebuje wiecej mocy.
nawet podczas zwiększania mocy, wszystkie funkcje ochrony i sterowania jednostki sterowej pozostają aktywne.
Chiptuning silnika turbo dieselNowoczesne silniki wysokoprężne Turbo zostały już od wielu lat, elektronicznie monitorowane i kontrolowane przez jednostkę sterowaną silnikiem. Sterownik wykrywa niezliczone wartości, takie jak ilość wtrysku, czas wtrysku, ciśnienie doładowania, prędkość itp. Dane te są uwzględniane w kontroli i monitorowaniu silnika.
Moduł strojenia CPA zbiera wszystkie istotne dane bezpośrednio do czujników silnika i odczytuje informacje na temat ilości wtrysku, czasu wtrysku, doładowania ciśnienia, prędkości itp. Parametry są optymalizowane w czasie rzeczywistym w ułamkach sekundy przez opracowane przez nas oprogramowanie do optymalizacji map i przekazywane do zespołu sterującego silnika. To nowe wartości z danymi naszego modułu strojenia i jednocześnie dostosowuje pozostałe mapy silnika. W rezultacie jednostka sterująca producenta zachowuje kontrolę nad silnikiem przez cały czas, co oznacza, że systemy bezpieczeństwa i ochrony pozostają aktywne.
Dodatkową moc silnika osiąga się dzięki ukierunkowanej optymalizacji sygnałów silnika w czasie rzeczywistym. Sprawność i wydajność silnika są zauważalnie zwiększone przez nasz moduł sterujący optymalizacją.
Procesor | STM32F103 (72 Mhz) |
Rozmiar rdzenia | bit |
Charakterystyczna Optymalizacja mapy | 72 mln |
Regulowana moc | |
System bezpieczeństwa silnika | |
Obudowa | Aluminium (odporne na gorąc) |
Wymiary | 8,4 cm x 6,4 cm x 1,9 cm |